Mój ostatni zakup! Kiedy kupiłam tę sukienkę to nei mogłam się na nią napatrzeć!:D Tak bardzo cieszyłam się , że upolowałam coś takiego!:D Chwaliłam się nią wszystkim! Oczywiście szukałam okazji by jak najszybciej założyć nowy ciuszek i słońce mnie posłuchało!:P Przekonałam się w tym sezonie do sukienek i spódnic maxi, planuje zakup następnej!:D Są zwiewne, pasujące na każda okazje i taaaakie śliczne:) Z resztą wszystko co dziś mam na sobie to zakupy "okazyjne", japonki ccc z tamtego roku z wyprzedaży, branzoletki allegro i torebka sh!:D I wszystko tak świetnie się ze soba komponuje, ach teraz tylko brakuję mi Sopockiego mola i mojego mężczyzny u boku i dłuuuuugi spacer o zachodzie albo wschodzie:P słońca.

Zastanawiam się czy ktoś to czyta....hmmm, prosze o jakiś znak życia!:D






zapraszam na moje facebooka!:D
http://www.facebook.com/Patriszjafashionblogspotcom