Ciężki tydzień:/ zepsuł mi się komputerek:(  dla osoby, która prawie całe dnie spędza na oglądaniu blogów, ofert pracy, sklepów z ciuszkami to naprawdę wielka tragedia:p po prostu nudy niesamowite;/ tym bardziej kiedy za oknem jest taka pogoda;/ może jestem uzależniona od komputera ale lubie to uzaleznienie:)   
  Na szczęście mój cudowny chłopak użyczył mi swojego w weekend oraz przyjaciółka pożyczyła laptopa:) to nieprawdopodobne, że bez tego głupiego sprzętu nie mogę ruszyć z tyloma rzeczami;/ mam na nim swoja ulubiona muzykę, zdjęcia, cv-bardzo ważne w ostatnim okresie oraz mnóstwo innych niepotrzebnych na pozór obrazów, cytatów, fotek.... itp:p
   Wydarzył się też coś niesamowicie fantastycznego!:D Byłam na castingu dla statystów i dostałam się!:P ha ha będę grała w filmie Czas Honoru:d och cóż za poważna rola urzędniczki państwowej:p uwielbiam kiedy w moim życiu coś się dzieje i bardzo cieszę się, że będę mogła przeżyć coś nowego:D oczywiście znajomi i rodzina śmieją się ze mnie, noo ale cóż jak będę gwiazdą to im pokaże!:D jeszcze przyjdą po autograf:p ha ha

Niżej przedstawiam zestaw z ponczo kupionym jeszcze jesienią:)
zapraszam do komentowania oraz na mojego facebooka: 
    http://www.facebook.com/Patriszjafashionblogspotcom













tunika-house
szpilki-ccc
ponczo-sh
torebka-sh
spodnie-centrum chińskie

     A to moja nowa pomadka z Oriflame:) piękne opakowanie po prostu jestem nią zachwycona i kolorek czerwony taki jak lubię!:d od dziś to moja ulubiona:D  a przy okazji jeśli ktoś byłby zainteresowany zapisaniem się do klubu Oriflame i kupowaniem kosmetyków aż 23% taniej to pisać na priv o wszystkich szczegółach chętnie opowiem::)