Relaks;p

    Aktualnie wypoczywam  na Lubelszczyźnie po ciężkim tygodniu stresu i pracy w około 40stopniach....ooo tak nikomu nie polecam pracy w Wołominie na basenie w bufecie, nie dość, że ciężko jak cholera to jeszcze płaca porażka;/ ale obiecałam i przeżyłam te 9dni:d między innymi dzięki wsparciu moich kochanych przyjaciółek i chłopaka:* dziękuje Wam bardzo:*  oczywiście personel basenu jak najbardziej na plus, poznałam kilka bardzo ciekawych osób i najadłam się hot dogów;p !:D

   Aaaaaaa i matura oczywiście zdana!:D bardzo dobrze, nie spodziewałam się , że zdam tak dobrze matmę!:D 58%:D ha ha
   Post długo niedodany bo nadal brak internetu i kompa w domu;/
zdjęcia zwykłe, skromne ze spacerku po Radzyminie:D







spodnie-bazarek
kamizelka-szafa mamy+DIY
buty-deichmann
torebka-prezent
bluzka-sh
branzoletki-stare miasto,bazarek


Zdjęcie z sesji z wspomniana w ostatnim poście Ania:D


Obiecany konkurs pojawi się kiedy będę miała komputer w domu i możliwości zrobienia zdjęć:d powiem tylko,że do wygrania będzie sukienka i kolczyki kapelusze:D




Zapraszam na mojego facebooka!:D

http://www.facebook.com/Patriszjafashionblogspotcom