szybki post:D

        Z uwagi na to, że nie mam komputera  w domu i muszę żebrać u znajomych szybki pościk:D
Wróciła od rodziny, podjęłam  ważne decyzje dotyczące mojej przyszłości :d
Aktualnie pracuję i ciesze się wakacjami:D
Sukienka oczywiście sh, troszkę przerobiona, ponieważ była za szeroka:) miałam zostawić ją na jakieś eleganckie wyjście,ale  w  końcu po to mam 3 małe czarne w szafie:) a ta będzie na takie dni jak dziś, ani ciepło ani zimno:p do tego założyłam bezrękawnik ponieważ sukienka jest nar ramiączka a z nim było mi cieplej:)
   W wolnych chwilach szyję na maszynie- uczę się-przerabiam ciuszki zakupione  w sh,takich nie będzie mi szkoda jak coś zepsuje:p mama traci cierpliwość do sterty ubrań, rozrzuconych nici, igieł i pytań "jak to zrobić" ale damy rade:p
zapraszam do komentowania, obserwowania i like it :D








sukienka-sh
kamizelka-sh
torebka-sh
klapki-daichmann


    Jakość zdjęć nie jest najlepsza ale niestety taki aparat;/ 
    Jeśli ktoś byłby chętny na sesję to ja też jestem chętna nawiązać współpracę:p