sale:P

Wyprzedaż mojej szafy!:D
zapraszam jutro dojdą inne rzeczy:) zaglądajcie i kupujcie:) dla bezpieczeństwa mogę wystawić chętną rzecz na allegro lub na szafa.pl

Dla zainteresowanych także więcej info i zdjęć na emaila:) proszę pisać:)

JUTRO TEŻ DOKŁADKA BĘDZIE: )


torebka w paski biało czerwona pepko stan bardzo dobry, cena 12zł z przesyłką:) 


tunika/sukienka atmosphere, śliczna!:d niestety za duża:/ kupiona  w nadmiarze głupoty chyba...rozmiar 38 stan bardzo dobry:) cena 20zł z przesyłką,





buty deashop.pl śliczne, wygodne ale...niestety troszkę za duże na moją stopę tzn tj rozmiar 38 i na długość jest ok tylko przy palcach jest za szeroki na moją nogę ten pasek;/  strasznie fajne są;/ żałuję że nie są na mnie dobre;/ deashop zróbcie troszkę węższe plissss...
stan bardzo dobry założone raz;/ cena 55zł z przesyłką,

bluza moodo kolor rożowy rozmiar S, aczkolwiek jak dla mnie w obwodzie to takie XS ponieważ słabo  się rozciąga, na mnie już mała;/ biust mi spłaszcza:p bardzo ją lubiłam stan bardzo dobry ponieważ gatunek materiału dobry:) cena 12,99 z przesyłką



bluzka top shop, stan dobry rozmiar 36, z tyłu zapinana na 3 guziczki, cena 7 zł z przesyłka:) 



sukienka vero moda rozmiar s/m stan bardzo dobry skracana z długiej na taką przed kolanko 
cena 15zł z przesyłką( bez paska) 

stanik koralikowy niestety za mała miseczka na mnie;/  C/D obwód 70cm ale można zwęzić lub poszerzyć oraz jest kilka możliwości zapięcia:) stan idealny
cena 12zł z przesyłką




jednak nie przekonała mnie ta sukienka;/ za krótka ja się w takich źle czuje;/ sprzedam za 35zł z przesyłką stan bardzo dobry, rozmiar S/M
SPRZEDANA!:D


spódnica S/M no name  długość 3/4 cena 8zł z przesyłką stan bardzo dobry




spodnie no name rozmiar L długość 3/4 cena 10zł z przesyłką stan dobry




 sukienka vanilla xs rozpinana na guziczki, nie jest sprana ma taki kolor ecri, stan bardzo dobry długość do kolana, cena 12zł z przesyłką

            kolczyki nowe no name kapelusiki cena 10z przesyłką




tunika, no name rozmiar  M tylko dla kogoś o miseczce C/D
cena 8zł  z przesyłką stan bardzo dobry





Piękna sukienka ze zwiewnego materiału zapinana na zatrzask na szyi, świetnie sprawdzi się na impreze np weselu, długość to takie 3/4 za kolanko bardzo mi się podoba ale jest wąska w obwodzie takie 65cm i miseczka B/C, stan idealny, cena 24zł  z przesyłką.


bluzka C&A rozmiar S jest trochę dłuższa tak do połowy pupy i źle się w niej czuje, stan bardzo dobry, cena 15 z przesyłką

bolerko rozmiar S, stan bardzo dobry bialutkie, cena 7zł z przesyłką


buty skórzane rozmiar 38 ale polówka i niestety na mnie za duże;/ bardzo wygodne na niskim obcasie tzw kaczuszce, stan bardzo dobry, cena 15zł z przesyłką. 


Oraz moja studniówkowa sukienka, może ktoś chętny? Szyta na miarę, w rzeczywistości wcale nie jest taka wąska nie wiem jak to się stało, że wyszłam tak szczupło na tych zdjęciach:p
ogon z tyłu odpinany, można go też zawiązać w kokardę, broszka to moja własność ewentualne jeśli bardzo się spodoba to mogę oddać z sukienką:) długość do ziemi idealna do tych butów ale można sobie skrórcić lub przedłużyć ponieważ jest wygodnie podszyta:) 
cena 150zł bez dodatków






etola szyta przez mamę 40zł



buty skóra 150zł rozmiar 37 bardzo wygodne!:D








Zapraszam do głosowania na moje zdjęcie na profilu gwarka http://www.facebook.com/photo.php?

fbid=422690251100726&set=a.403570123012739.80642.158459040857183&type=1&relevant_count=1







Etykiety: