siedzę z ręcznikiem na głowie...

i oglądam zdjęcia z lata w letnich sukienkach, spodenkach z zalewu;/ a za oknem teraz tak brzydko;/ boli mnie ucho, nie mogę spać bo bolą mnie kości ,moje stawy się odzywają- czują jesień:/ okropny okres dla mojego organizmu;/ niedługo koniec wakacji i trzeba iść do szkoły;p i do pracy:p ha ha ciekawe:)
 no ale trudno jakoś to będzie, chyba dopada mnie jesienna chandra...

Niżej prezentuje mix zdjęć niepublikowanych, ponieważ robionych w 1. ekstremalnych sytuacjach;p 2. przy złym świetle lub po prostu ich ilość nie nadaje się na cały post:)

zapraszam do komentowania:D






spodenki-diy
sweterek-(only)sh
torebka-no name



spodenki-new yorker
torebka-sh
buty-no name




spódnica-vintage
bluzka-new yorker
kamizelka-diy
biżuteria-no name





spodenki-new yorker
bluzeczka-no name + diy
biżuteria- mamy






spodnie-no name
kardigan-C&A ( do kupienia w mnie na szfa.pl)
bluzka-sh
torebka-sh
buty-boti



Etykiety: , , , , , ,