pracuje nad sobą;p


Ostatnio bardzo dużo się uczę:) Nowe programy, cała oferta i wieeeeeele innych potrzebnych czynności o których dowiaduje się każdego dnia - w pracy.  Szkoła- dużo do zapamiętania i wkucia;p oraz praktyczne rzeczy:) oraz moje hobby czyli - hmm szkolenia- muszę przygotować materiały i nauczyć się ich, dużo pracy jeśli chodzi o promocje, oraz sesje-ale to w zasadzie nic, a własnie tez tak myślałam:D ale co tam nie będę się zadręczać i narzekać bo ja lubię takie życie!!! 
To chyba ten czas kiedy najwięcej muszę pojąć :) Nawet w roku maturalnym tak nie miałam;p ale tak własnie jest kiedy człowiek stawia sobie tyle wyzwań:) 

DAM RADĘ!:D 
Zdobędę szczyt!:) 
A siły dostarcza mi książka pt " Czego jeszcze nie wiesz na temat własnych przekonań" Kamila Czechowskiego, polecam serdecznie-motywująca!:D  


Zdjęcia  z sesja na placu zabaw
w Parku Henrykowskim, które wykonał Jacek Minoga, 

tu możecie go podziwiać;p

https://www.facebook.com/pages/Jacek-Minoga-photography/171361929659374?ref=ts&fref=ts


http://www.jacekminoga.pl/








ubrania-sh
buty ( szpilki)- visione
botki-deichmann

Zapraszam także na mojego facebooka, będę wdzięczna za like!:D



Etykiety: , ,