co nowego?

     Ostatnio obiecałam, że powiem o dwóch zmianach w moim życiu!:d TAK dziś się tego dowiecie!!!:D
Nie wyszłam, za mąż, ani nawet nie zaręczyłam się, nie spodziewam się potomka;p nie wyprowadzam się na koniec świata, nie wyprowadzam się od mamy tylko postanowiłam zapisać się na fitnesss!!!!:D
To duża zmiana dla mnie i postanowienie, ponieważ nie jestem systematyczna w ćwiczeniach, a od jakiegoś czasu mam problemy ze zdrowiem postanowiłam coś ze sobą zrobić;p i wytrwam!:D
     Hmm no tak jeszcze jedna zmiana;p od tygodnia jestem posiadaczką sztucznych rzęs;p Oczywiście tak się do nich przyzwyczaiłam, ze zapomniałam powiedzieć Jackowi, żeby zrobił zdjęcia z bliska, byście mogli je zobaczyć;p przepraszam za zaniedbanie:D obiecuje poprawę:p

   Poniżej zdjęcia  z sesji w studio deszcz, w którym miałam przyjemność spędzić sobotę z Jackiem, Madzią, Zuzią, Dominiką , Andrzejem oraz moim lubym:) Z reszta sami zobaczcie na profilu klik.
  Czas minął szybko- za szybko, ale nie ma co się dziwić przy takiej atmosferze!:D
Bardzo dobrze rozumiem się już z Jackiem , wiec mam nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna:D

Mogę Wam tylko zdradzić, że niedługo dla fanów mojego profilu i Jacka będzie konkurs- darmowa sesja!:D
Także zapraszam do lajków!:D

A teraz zapraszam do oglądania i komentowania!!!:D

moja czarna perła z sh :)


tutaj troszkę widać moje rzęsy:)

burza!:)
makijaż robiła Madzia


tzw "Sexy mama" 


bez make up ;p 








Etykiety: , ,