mix

Przygotowałam kilka fotek z ostatnich tygodni. Moje prezenty, zakupy itp:)

pozdrawiam i zapraszam do komentowania:)




tak poprawiam sobie humor:)


prezent dla Mojego Walentego:p


a to mój prezent.

A Wy co dostałyście/podarowałyście swoim ukochanym?



kolczyki piórka Pepko 4,99





torebka z szafy.pl wymianka:)


H&M buciki:)



......była sobie tunika xl kupiona w sh



moje małe DIY sukienka przerobiona na komin:))))


 bardzo oryginalna koszula z sh- cudo!


bransoletka no name



bransoletka zrobiona z otwarcia do puszek:) 
dostałam w prezencie za wymianę na profilu szafa.pl

Polecam Wam serdecznie ten profil, można pozbyć się znudzonych ciuchów zgarnąć kasę na nowe lub wymienić się na coś upragnionego:) 

W dodatku bardzo bezpiecznie:)

Rejestracja nic nie kosztuje:) 

Na moim profilu macie link do rejestracji:
 https://www.facebook.com/Patriszjafashionblogspotcom?ref=hl



Etykiety: , ,