Blogger Fashion Fest

Biegnę do Was dziś z nowym postem! Prosto ze spotkania blogerów oraz targów kosmetycznych:)

Ten weekend był pełen atrakcji:)
 Zaczynając od cudnego Dnia Kobiet - dziękuje:* później Fashion Blogger Fest , zakupy w M1, Ikea oraz targi kosmetyczne, kończąc na frytkach i hot-dogach z okazji Dnia Mężczyzny w Trick-nowy bar w Radzyminie:) 

A teraz postanowiłam utworzyć nowy post:))

Hmm... co to wydarzenia FBF dla mnie było ok:) nie mam w sumie żadnego porównania bo byłam pierwszy raz więc nie narzekam:)

Ciekawe dla mnie były te oto punkty programu:

Modowe blogi video. Przyszłość czy nisza.
Magdalena Kanoniak, Radzka. 

Design bloga i jego rola w kontekście reklamy
Julia Fic i Iga Furmańczyk, NextWeb Media 

Nie samym contentem blog żyje, czyli jak umiejętnie korzystać z Google i SEO. 
Grzegorz Chruścielewski

Succes story + how to blog about fashion 
Jessy Mercedes 

10 sposobów na modę 
Maja Sablewska 

Na początku dostałyśmy prezent od marki sizemania.com a były to róże z miarką tzw centymetrem- ciekawy pomysł na reklamę;p


Fajnie było zobaczyć Maje Sablewską oraz inne blogerki:)


Towarzystwa dotrzymywali mi KasiaMagda oraz Paweł


Stylizację z tego dnia będziecie mogli zobaczyć kiedy dostane fotki od Marionetki:) 

Niżej zdjęcia z schowroom z New Yorker oraz prezenty:) 


jeśli chodzi o ubrania to nie było dużego wyboru , nie mój styl;p
ale coś wyszło;) 



zdjęcia robił klik




płytka filmu " była sobie dziewczyna" chętnie obejrzę:) 


bon na kwotę 50zł za wykonanie stylizacji:)
przyda się:))

P.S Już niedługo pokaże Wam moje nowości z sh oraz kolejny DIY:)

Zapraszam do komentowania oraz obserwowania:) 

pozdrawiam:*** 




Etykiety: