hej

Ostatnio obiecałam, że opowiem o mojej szkole:) W takim razie zdania dotrzymuje:) 

Jak wiecie w tamtym roku pisałam maturę i zdałam ja dosyć dobrze postanowiłam jednak nie iść od razu na studia, po prostu miałam taki kaprys i już;p nie chciało mi się-potrzebowałam chyba czasu by do tego dojrzeć:))) nie zostawiłam jednak pustego roku oraz nie straciłam go, jak to niektórzy mi ciągle mówią,ponieważ uczęszczam do szkoły policealnej Paskal. Wybrałam kierunek - kosmetologia:)
Postanowiłam zrobić to dla siebie, chciałam nauczyć się wykonywać niektóre zabiegi pielęgnacyjne:) Bardzo się ciesze, że podjęłam taką decyzje:) jestem w 100% zadowolona z wyboru TEJ szkoły policealnej oraz kierunku. 
Co prawda na początku myślałam, że będzie łatwiej ale tu też trzeba się uczyć:) W mojej grupie są dziewczyny w rożnym wieku i fajnie jest wymieniać się z  nimi  doświadczeniami, są też bardzo ambitne i myślę, że  to motywuje każdą z osobna do nauki 
A co najważniejsze już wykonujemy zbiegi, zajęcia praktyczne zaczęły się już w I semestrze:) aktualnie jestem na II i do końca maja mamy zajęcia  w salonie :)))
Zabiegi, które już umiem to: regulacja oraz henna brwi i rzęs, masaż twarzy ( mama meczy mnie raz  w tyg z tym ) ;p, dobór odpowiednich kosmetyków do danego typu cery, masaż karku, oczyszczanie cery oraz wykonanie mikrodermabrazji :)) Aktualnie odbywam praktyki w okolicznym salonie kosmetycznym z czego jestem również zadowolona bo zdobywam kolejne doświadczenie:) 


Co u mnie więcej?




skończyłam ostatnio czytać III cz. Greya:) jestem zauroczona:) Uważam, że dużo w niej mądrości życiowej miedzy pikantnymi scenami oczywiście;p heh Podziwiam autorkę i bardzo jej dziękuje za to dzieło:)


testuje także lakiery marki FM na rozdwajające oraz łamliwe paznokcie i krem do skórek:)
mogę powiedzieć, że krem oki a odżywki-narazie efektu nie widzę;/ polecacie jakieś?:) 


Moje ulubione pomadki marki Oriflame ( za wyjątkiem drugiej od lewej- Nivea)


ćwieki- przygotowania do wiosennego DIY 


Oba moje zdjęcia zostały wykonane przez Jacka Minogę klik

W tym tyg wybieram się na Fashion Blogger Fest oraz na targi kosmetyczne, ktoś z Was będzie?:) 

pozdrawiam i zapraszam do obserwacji:))) 

P.S Zapraszam Was do mojej szafy na wyprzedaż klik


Etykiety: , , , , , , , ,