wyniki konkursu


Bo pewnie tego doczekać się nie możecie najbardziej;p
heh

miejsce I Paulina Joanna, miejsce II Paulina D:)

Dziwny zbieg liczb oraz imion ale tak wylosował generator liczbowy:))

Proszę o zgłoszenie się do mnie na emaila!:)

Gratuluje!:)))

Niżej zdjęcia stylizacji ze spotkania blogerek.

Zapraszam  też na mojego fejsa oraz wyprzedaż szafy





zdjęcia robione przez Agatę w Marks&Spencer w Blue City



sukienka-H&M
buty-deichamann
żakiet-H&M
torebka-no name
biżuteria-nie pamiętam:) 

Aaaaa chciałam Wam jeszcze pokazać coś ciekawego:) 
Oto co przygotowali pracownicy kancelarii podatkowej dla swoich klientów;p

klik   I ja tam byłam;p 

Przy okazji życzę  Wam od siebie Wszystkiego dobrego z Okazji Świąt Wielkanocnych i duuużo ciepła w te dni;p

spójrzcie tez na grudniowy film klik hi hi:)))


Pozdrawiam!!!:)))





Etykiety: