kosmetyczny


Zapomniałam pochwalić się paczką jaką dostałam od tołpy:)
Przemiłą niespodziankę przyniósł mi pewnego dnia kurier:) 
Jestem w 100% zadowolona ponieważ kosmetyki, które dostałam są do cery wrażliwej.
Przetestowałam już serum, maseczki- (których nie ma na zdj bo już ich pierwszego dnia nie było;p) oraz krem pod oczy- na cienie:)
Idealnie!!!

Bardzo odpowiadają mi te kosmetyki i co dla mnie ważne nie uczulają:)

Powoli pozbywam się problemu z cerą ale uczulenie zdarza się jeszcze pokazywać;/



resztę kosmetyków przetestuję jak skończą się aktualnie używane:)


kolejna nowość podkład Mary Key, jestem nim zauroczona!:) 
Brak słów jaki efekt zostawia!:)


kosmetyki lecznicze Physigel,
krem stosuję na dzień pod pokład:) świetnie nawilża:)

żel-bezzapachowy, nie podrażnia dobrze myje:)


jakiś czas temu pokazywałam te kosmetyki do paznokci- niestety lakiery kompletnie nic nie zdziałały na mich paznokciach ale krem do skórek jest naprawdę godny polecenia:)

Chciałabym was prosić o propozycje o czym mogłabym napisac nastepny post:)

Czy wolicie typowe stylizacje? News? Recenzje kosmetyków?:)

Czekam na propozycję:))))

P.S zapraszam na wyprzedaż mojej szafy oraz na nową stronkę vinted :)))

pozdrawiam!!!:)))





Etykiety: , ,