amielie makijaż krok po kroku


Jak wykonać taki makijaż, czyli moje kosmetyki do użytku codziennego:) 



Makijaż krok po kroku:)


Na początek krem oraz podkład tu możecie zobaczyć jakie stosuje  klik


na podkład nałożyłam puder transparentny amilie 
jak go używamy?
-wysypujemy troszeczkę na pokrywkę, moczymy pędzel i owalnymi ruchami roznosimy na twarzy.


Używam go od dnia kiedy tylko dostałam, kiedy wróciłam ze spotkania blogerek poprawiłam nim makijaż na wieczór. Po miesięcznym stosowaniu śmiało mogę powiedzieć, że jestem w 100% zadowolona na pewno po sięgnę po niego jeszcze raz:) 

Jest bardzo trwały i nie tworzy efektu maski, nie sypie się z twarzy:) I fajnie wygląda, prawda?:)

Kolejny krok brązer:)


tutaj widoczne już różowe cienie


testuję również tusz z gosh jest naprawdę ekstra!:)
oraz odzywkę- efekty pewnie będą widoczne za jakiś czas.


Cieni, których użyłam są ze sklepu alledrogeria i wyglądaja ot tak:





 paletka sleek stała się bardzo popularna, bo jest mała,podręczna i ma dużą game kolorystyczną do wyboru, ja wybrałam bardzo kolorowe:)


tak makijaż wygląda z bliska:)
na co dzień do pracy nie mogę używać takich ostrych kolorków więc w weekend nadrabiam;p 


efekt końcowy:)


Poniżej stylizacja z tego dnia.






spodnie-taily weijl
narzutka-prezent
bluzka-no name
naszyjnik-mamy
torebka-sh
buty-deashop
pasek-no name


 Jak Wam się podoba mój make up?:)



Etykiety: , ,