różności

Od czasu do czasu prezentuje mixy fotkowe,czyli moje nowości, przypadkowe fotki, którymi chciałabym sie podzielic i takie tam:)
Oto przed wami taki mix:)



podczas zakupów-upatrzyłam fajny kapelusz ale...hmm cena...poczekamy;p


zakupy w Factory , Gino Rossi prawdziwa okazja drugie za 1zł!:))))))



poczekamy na przecenę;p 
szpileczki oraz kapelusz z reserved . To w nim jestem na pierwszym zdjęciu:) 



wyprzedaż w house druga rzecz za 1zł no to w sumie mam trzy za 11;p
 

oraz białe spodnie ze stradivariusa:) 


wygrana w konkursie u Basi piękna kopertówka!:)
niedługo więcej zdjęć:)


bransoletki od http://www.bydziubeka.pl/
polubiłam neony!:) 


kapelusik, ktoś chętny sprzedaje tu klik


leniuchowanie czyli ciacho,tv i odżwka do paznokci (polecam osobom,które mają problem z łamliwymi paznokciami:) Moje dzięki niej odżyły:)


A tak kończy się oglądanie Perfekcyjnej Pani Domu;p 
stara koszula, koronka, mydło i mamy pachnidełko do szafy:)

Ostatnio spotkałam się z pytaniami na temat " jak dodać do obserwowanych" a więc musicie posiadać konto na gmail.com, wtedy po kliknieciu w okienko na moim blogu " dodaj do obserwowanych" wyskoczy Wam informacja by zalogowac się, robicie to i później program prosi o kliknięcie w dwa hasła i juz:) 

Etykiety: ,