niebieska maxy ombre

Oto przed Wami kolejna moja zdobycz z sh!:)
Kupiona w tamtym sezonie-zachwyciła mnie i od razu ją pokochałam :)
Nie kryje się z tym, że uwielbiam second handy, wielbię je za takie perełki jak ta sukienka. Podobno mam szczęście do znalezienia czegoś fajnego aleee kochani to lata praktyki;p
Często kupuje sukienki/spódniczki rozmiaru 40 a moja mam pomaga mi w przeróbce na 36;p

Ta akurat wymagała tylko skrócenia:)





Do plażowej sukienki założyłam górę od kostiumu oraz plecioną torebką pewnie Was już nią zanudzam ale nosze ją często i nic na to nie poradzę, że jest w co drugim poście;p







Co myślicie o mojej maxy ombre?:)

sukienka-sh
buty-F&F
torebka-sh
góra od kostiumu-sh


Zapraszam Was na mojego facebooka klikając 'lubie to" będziecie na bieżąco z moimi postami:)



Etykiety: , ,