relacja z Warsaw Fashion Street


W niedziele 23 czerwca w końcu miałam okazje być na tym wydarzeniu, odkąd tu mieszkam czyli 5 lat zawsze szykowałam się i coś mi wypadło tym razem musiałam być!:) nie przeszkodził mi w tym deszcz i złe samopoczucie ( takie tam pewne dni) nie wytrwałam do końca ale byłam i jestem zadowolona!:)

Dziękuję Bardzo Pani Dorocie Wróblewskiej za organizacje tego wspaniałego wydarzenia, najlepsze w tym jest to że każdy może na nie przyjść, usiać i po prostu podziwiać!:)
Spotkałam kilka znajomych osób oraz zobaczyłam kilka gwiazd:)
Fajnie tak wyjść  z domu i oderwać się od wszystkiego-ten dzień był pełen wrażeń!:)

Pokazów było wiele, nie sposób opisać je i pokazać wszystkie, zrobiłam ok 200zdj ale pokazuje kreacje, ktore najbardziej zwróciły moją uwagę i które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie;p

Zapraszam na fotorelację:)
Zdaję sobie sprawę z jakości zdjęć ale były robione na szybko:)
Musiałam robić dwie rzeczy naraz fotografować i oglądać pokaz;p


Dorota Wróblewska organizatorka wydarzenia- dziękujemy:)
foto pożyczone od glamki.pl


 Paulina Smaszcz Kurzajewska w pięknej  kreacji Papilon:) z resztą cała ich kolekcja bardzo przypadła mi do gustu:) Piękne kolorowe sukienki, świetnie podkreślają kształty, eleganckie i niezwykłe!

Wszystkie rzeczy chętnie przygarnęłabym do szafy:))) 

zobaczcie sami:)






kreacje Mateusza Panek zdecydowanie wyróżniały się poprzez kolor oraz pachniały mi Indiami:)
(tutaj cały występ


fotka z Magdą opiekunką muchy i innych miedzianych "stworów"

jak widzicie mój zestaw na ten dzień to czarna koszulka i spódnica neon,bardzo podobny zestaw do tego klik- zmieniłam tylko dodatki: czerwona torebka,pazurki ostrzejsza biżuteria oraz sandałki:)




Ciekawostki od http://tuttiart.pl/ oraz http://www.medusaart.pl/




Były też dziewczyny z koto biżuteria


kolorowe cuda made by Kate




Piękne naszyjniki, kołnierzyki od Mything


Więcej o tym wydarzeniu możecie poczytać tutaj klik

Zapraszam Was na mojego facebooka klik
Jutro ogłoszę konkurs:) 

Etykiety: