guzikowa kolia

Dzisiejsza stylizacja to prosta sukienka,połączona z ciekawą biżuterią,oraz czarne klapki na szpileczce,które optycznie wydłużają nogi . 
Ładnie i wygodnie gdzie? na shopping do małego centrum:)


Ten weekend rozpoczęłam wraz z przyjaciółką zakupami,miałyśmy ważny cel : zestawy do nowej pracy: elegancko i wygodnie:) 
Ja oczywiście w roli stylistki;p bardzo lubię pomagać w wyborze ubrań,nawet komuś tak wybrednemu jak ona;p

Czasem jadę na takie nagłe zakupy do M1 w Markach, może nie ma tam wiele sklepów ale można kupić coś "na szybko" i nie zmęczyć się przy tym, ponieważ powierzchnia jest mała a dodatkowo w sobotę rano, cisza i brak tłumów :)



A Wy wolicie zakupy w dużych centrach handlowych,średnich,małych takich jak M1,bazarkach czy tylko sh?:)

 Przyznam się że moim numerem jeden są SH, w których zawsze znajdę coś niepowtarzalnego tak jak torebka z dzisiejszego zestawu!:)

P.S Zdjęcia pochodzą z ranka oraz popołudnia dlatego mam włosy w różnych fryzurach:)


 Moja nowa fryzura jest lżejsza, włosy ładnie się unoszą i kręcą. Jestem zadowolona z efektu!:)

Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi postami to zapraszam  tu do kliknięcia fallow, na mojego facebooka lub dodanie mojego bloga do obserwowanych!:)


takie miny jak się gada podczas robienia zdjęć;p




Zapraszam na wyprzedaż 



 sukienka-no name
naszyjnik-widzieliście już tu i tu które wydanie najlepsze?:)
buty-Aldo
torebka-sh
pierścionek-House


taki efekt po wyjściu od fryzjera:) byłby lepszy gdybym nie musiała biec do autobusu;p


śliczna sukienka z reserved, ma tylko mały minus prześwituje w niej bielizna;/ nie lubię takich,są niepraktyczne i do pracy raczej bym jej przez to nie założyła ;/ a szkoda:(


zestaw stworzony wprost do biura;p new yorker:) 



Etykiety: ,