nowości w szafie

Raz na jakiś czas powinien pojawić się taki post a niestety o tym zapominam;p nie mam czasu zebrać tych wszystkich nowych rzeczy i zrobić im zdjęcia przed założeniem;p

Dlatego dziś wyjątkowo zebrałam się ze wszystkim;p
oczywiście nie są to rzeczy kupione w ostatnim tygodniu a nawet miesiącu, już od dawna nie robię "masowych zakupów" tylko raz na jakiś czas "coś" nawet na tegorocznych wyprzedażach nie zaszalałam za bardzo:)
To zaczynamy:)

Na początku rzeczy z wymiany z tego wydarzenia klik


pierzasta kamizelka-Zara :D


koszula h&m którą w zestawie widzieliście już tutaj.

Kolejne rzeczy sh!:) nie pochodzą z kilku dni i z rożnych sklepów


koronkowa bluzeczka no name


spódnica długość 3/4 pierwsza taka w mojej szafie-hmm zobaczymy czy się przekonam do takiej długości:)


2 paski, do kombinezonu i sukienki jeans:) 

 A teraz czwartkowe oraz piątkowe zakupy:)


spodnie 30zł i 40zł H&M, sandałki na płaskim 20zł;p


sandałki stradivarius 99 z 129zł


elegancka spódnica do pracy H&M 40zł była jeszcze taka habrowa ale nie rozmiarówek brak;/


Nowe butki od shoelook- niestety za duże kto chętny? Można odkupić tutaj klik


koniec moje DIY spodnie:)
rok temu zostały ścięte a w tym roku dodałam ćwieki:)


A teraz nowości kosmetyczne!  


Kto śledzi mnie na facebooku widział już moje zakupy z wyprzedaży w rossmannie:)

Ostatnio obiecałam post o paznokciach, więc za jakiś czas na pewno się pojawi. 


zaczynam powoli testować kosmetyki, które dostałam od Lumene :) słoooodziutki zapach:))) 


Dziękuję za tak duże zainteresowanie konkursem oraz za tak dużą ilośc lajków!:) 

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do obserwowania!:)))







Etykiety: , , , , , ,