sesja w miejskim stylu


Po długiej przerwie  kolejny raz zagościły na moim blogu zdjęcia w wykonaniu Piotra. Mam nadzieję, mam nadzieję że nadrobimy zaległości w sesjach:) Mnie Piotr jak zawsze przekupił;p kiedy ujrzałam te forki po prostu się zachwyciłam;p nie sobą bo to nie o to chodzi,ale o emocje jakie są na tych ujęciach, o kolory, jakość i oczywiście wspomnienia z cudnie spędzonego czasu:)
Uwielbiam poznawać nowych ludzi, uczestniczyć w ciekawych wydarzeniach,poznawać nowe miejsca oraz wyzwania jakie stawia przed nami życie:)

Dziękuję Piotrowi za te zdjęcia i wszystkim, którzy przyczyniają się do tego by na mojej twarzy był ciągle szczery uśmiech!:)

pozdrawiam Was serdecznie:) dziękuje że jesteście!:) 







Basiu lepiej niż Dior!:)  pozdrawiam:)
tu do wygrania np torebka ze zdjęcia :) 



 zdjęcia wykonał Piotr Wideryński  http://www.piotrwiderynski.art.pl/



torebka-Pracowania Twórcza Basi Czarneckiej-Sobczak
sukienka-Zara
sandały-Stradivarius
kapelusz biały-no name+diy
kapelusz ecrii-New Yorker



Etykiety: , , , ,