jedna bluzka kilka stylizacji

Witam Wszystkich Czytelników!:)
Niedawno wróciłam z Nadliwca, gdzie od soboty byłam na plenerowej sesji wraz z Nieuczesanymi.
Poznałam wspaniałe osobowości i nabrałam sił do pracy;)

Miałam nie pisać o tym wydarzeniu przed tym jak dostanę zdjęcia ale było tak wspaniale, mam tyle pomysłów w głowie i tak bardzo odpoczęłam,że nie mogłam doczekać się by Wam o tym napisać!:)

Uwielbiam takie miejsca jak to.Cisza, spokój i myśl że nic nie musisz....

Mega energia i świetny klimat!:)


A teraz zapraszam Was na stylizację z bluzeczką od TBsport, którą widzieliście już kilka razy ale w innym wydaniu:) 

Dziś jeden zestaw ale kilka dodatków, czyli jak ożywić prostą bluzkę na kilka sposobów,który najlepszy?:)


1.Długi naszyjnik z korali-chyba każda z nas ma taki w domu, dodaje tyle szyku i elegancji najprostszej stylizacji:)  prosty i tani dodatek do niejednej stylizacji:)


Można go wiązać na wiele sposobów i zawsze wygląda świetnie!:)




2.Kolejna propozycja. Kołnierzyk,ten kupiłam do sukienki na studniówkę ale dobrze sprawdza się ze zwykłymi bluzeczkami, dodaje im uroku oraz podkreśla wyjątkowość stroju:)




3.Następnie kolorowy kołnierzyk z guzików, robiłam go na zamówienie u pewnej dziewczyny i uwielbiam go:) 
Dodaje stylizacji luzu i baaardzo zwraca uwagę przechodniów na ulicy, w sklepie:p



4. Broszka kwiatek, mam ich kilka ale ten jest moim numerem jeden:) kiedyś nosiłam go częściej teraz troszkę o nim zapomniałam.
Jest równie uroczy co inne dodatki i fajnie wygląda z tą baskinką:)


Tego kwiatka lubię też dodawać do sukienek i marynarek dodają im tyle zmysłowości:) 





Torebka pochodzi oczywiście od Basi kilk, bardzo przypadły mi do gustu jej ręcznie robione torebusie:)


 A oto baskinka dzięki intensywnemu kolorowi wygląda ładnie nawet solo np. tu

torebka-Pracownia Basi
bluzka-TBSport
biżuteria-no name
spodnie-vero moda
buty-new look


Etykiety: , , ,