sierpniowy mix

Czasem brakuje czasu na zrobienie fotek:) a mixy to fajne rozwiązanie na post ze zdjęć zrobionych przy okazji:)
Dziś kilka stylizacji, których nie dało się powiązać w jeden post, ze względu na jakość zdjęć:)
Moje nowości i różne takie:)

Pozdrawiam Was serdecznie i lecę korzystać z pięknej pogody:)



 

 Denim to jeden z must have sezonu,dobrze połączyć go z kolorem, który podkreśla strój:)
Ja moją starą jak świat sukienkę "ozdobiłam" żółtym paskiem i różowymi szpilkami:)



przegląd butków od deichmann


 sukienka new yorker-podobną kupiłam:)


Jakie sporty uprawiacie?:)
Ja jakiś czas temu polubiłam tenisa:) polecam!:)


 sprzedam tanio kosmetyki ze zdj marka Oriflame:)


zestawy


 torebka pewnej damy:) śliczna prawda?:) oczywiście sh


 do zobaczenia!:)

zapraszam do lajków:)

https://www.facebook.com/Patriszjafashionblogspotcom

Etykiety: ,