sposób na długie i mocne paznokcie

Kochani bardzo długo zbierałam się z recenzją tej odżywki. Zastanawiałam się czy wogóle zrobić taki post. Rzadko robię posty kosmetyczne a jeśli już to musi mnie coś zachwycić.

Produkt poleciła mi przyjaciółka, zauważyłam zmianę na jej paznokciach ale nie przypisywałam tej zmiany tylko odżywce ale również zmianie diety:)

Zdjęcia zbierałam dosyć długo, nie mam takich z początku czyli mega efektu przed i po kuracji nie będzie.
Po prostu w nią nie wierzyłam;p i nie nastawiałam się na taką recenzje,aaaaaaale jak to w życiu bywa stało się inaczej!:)

Przed Wami eliksir dla paznokci!:)

Zapraszam na moją recenzję!


oto paznokcie po prawie 2tygodniowej kuracji,czyli
według instrukcji stosowanie odżywki przez dwa dni np. dziś jedna warstwa, jutro druga pojutrze zmywam,nowa warstwa i tak w kółko;p

Z racji mojego lenistwa nie stosowałam się ściśle do instrukcji ale odżywka i tak dała radę:)


Kiedy zobaczyłam pierwsze efekty,zaczęłam regularnie stosować odżywkę oraz pielęgnować pazurki.

Wcześniej nie przywiązywałam do nich wagi, nie lubiłam ich i nie radziłam sobie z ich pielęgnacją.
Ciągle się łamały i były wystrzępione;/ Aaa dodam jeszcze, że bardzo długo miałam brzydki nałóg-obgryzanie paznokci;/ przez to płytka była słaba i podatna na uszkodzenia.



 żel/krem do skórek który aktualnie stosuje FM koszt ok.14zł jak dla mnie jest ok:)


oraz mój zestaw do pielęgnacji dłoni marki Oriflame tutaj klik mam jedną sztukę do sprzedania:)
mam go już pół roku i sprawdza się świetnie:) 


Odżywki nie stosuje już jakieś 2 miesiące a paznokcie rosną nadal grube, twarde i z prędkością światła;p


Jak widzicie wyglądają świetnie:) pomalowane lakierem zachwycaj!  Często pojawiają się pytania " to twoje czy sztuczne" cel osiągnięty!:)







Oceniam kurację na 5 ale z małym minusem!:)
-koszt ok. 14zł +
-szybki efekt,który długo się utrzymuje +
- nie trzeba być specjalistą by używać produktu +
- nie musiałam poświęcać dużo czasu na kurację +
-odżywka bardzo ładnie wygląda na paznokciach+

-niestety jak widzicie na zdjęciu poniżej na paznokciach pojawiają sie przebarwienia;/ stosowałyśmy ją obie z mamą i obie mamy to samo. Widać moment kiedy przestałam stosować odżywkę,nie wpłynęło to na ich kondycję ale bez lakieru wyglądają średnio;/ 

Jak dla mnie opłacało się :) zużyłam 2 opakowania i pewnie będę co jakiś czas do niej wracać:)


A Wy znacie odżywkę,jak ją oceniacie?:) a może polecacie jakieś inne?


Etykiety: ,