top gear live


kto był??? Przyznawać się! 

To Gear Live odbyło się tydzień temu w sobotę w Polsce na Stadionie Narodowym!

Chwaliłam się już na moim facebooku, ale dziś chciałam zrobić małą relacje z tego wydarzenia!:) 

Kochani bo działo się!
 Powiem szczerze, że średnio miałam ochotę tam iść, nie kręcą mnie takie rzeczy i myślałam że się zanudzę;p w zasadzie na zwykły pokaz bym nie poszła ale zrobiłam to dla 4 panów:

Jeremy’ego, Richarda i Jamesa oraz mojego mężczyzny;p
Lubie ich program i było naprawdę warto:)


Bawiłam się świetnie!
Śmiech, krzyk, wyjące silniki ha ha super!
Wieczór pełen emocji;p nigdy bym nie powiedziała, że będę się cieszyć na widok wariujących aut;p chyba obudziły się we mnie cechy prawdziwego kierowcy rajdowego;p

Ważny wniosek: Polacy dają radę! Nie pomyślałabym, że będzie tyle kobiet, rodzin z dziećmi! Brawo-inwestujmy w taką rozrywkę, może w końcu stadion przyniesie zyski;p

Znajomi wyciągają mnie teraz na to: 

http://www.youtube.com/watch?v=lKSdBa8q7w0&feature=youtu.be

 Poniżej foto z Top Ger! 

A jeszcze proszę o głosy w konkursie
 https://www.facebook.com/ellepolska/app_162571353949785 odszukajcie mnie i kliknijcie głosuj!: dzięki :***

 

 oto przed Wami moje autko;p



 Jedni mają letnie rezydencje a ja mam swoje letnie auto;p
 klima? JEST
Szyber dach-JEST
Co myślicie?;p


 zestaw wygodny i ciepły:)

kurtka-sh + diy
spodnie-sh
torebka- no name
kozaczki-deichmann
szal-no name

takim też bym się przejechała!
 
 Miejscówki były super! W podobnym miejscu byliśmy kiedyś na meczu i jest ok:)

POZDRAWIAM!

Etykiety: , ,