codziennie: brązy,czerń plus zieleń


Czerń oraz brąz to najprostsze rozwiązania kolorystyczne. Chyba każda z nas ma w swojej szafie jakiś ciuch w tych kolorach. Kiedyś bardzo lubowałam się w czerni, przestałam ponieważ za bardzo mnie przytłacza.
Podczas rozmowy ze stylistką Kasią  (tutaj link do wpisu) zgodnie doszłyśmy do wniosku, że czerń to nie jest mój kolor, przede wszystkim przez cienie które mam pod oczami. Ten kolor uwidacznia je jeszcze bardziej oczywiście mówię tutaj o górnej części garderoby.
 Kasia podpowiedziała mi żebym do czarnych koszul, żakietów, bluzek stosowała trick z dodatkiem np. szala w kolorze, przy którym moja cera wygląda promiennie: czerwonym, żółtym czy zielonym.

Działa!:)
Lubię takie zestawy czerń przełamana czerwienią, bielą lub tak jak dziś brązem:)
Dodatkowo wygodne na spacery, zakupy czy poszukiwanie auta;p o którym ostatnio mówiłam na facebooku:)

A Wy co myślicie?:)


Takie miny jak fotograf robi niezapowiedzianie zdjęcia;p


Kopertówka- Pracownia Twórcza Basi Sobczak
Spodnie-H&M sh
Kurteczka-New look
Buty-Deichmann
Bluzka-sh

N zdjęciach widoczne jeszcze moje pazurki robione przez Karolinę klik. Niedługo nowy kolorek!:)