witam!:)


Mam nadzieję, że nikt z Was nie przegapił momentu wejścia w życie 2014r;p
Witam w nowym roku z nowym wpisem!:)
Mam nadzieję, że wypoczęliście i dzisiejszy powrót do pracy był dla Was pozytywnym oderwaniem się od lenistwa;p Ja nie lubię siedzieć tak długo w domu,mój organizm wariuje i nie wie co ze sobą zrobić, chociaż odkąd Mikołaj "przyniósł" mi i mojemu bratu Xbox Kinect spędzamy miło czas grając i spalając naszą energię,kończąc kolejnego dnia z zakwasami;p o i to nasunęło mi jedno z moich postanowień noworocznych;p więcej ćwiczeń!:)
Ach pewnie nie jedna z Was sobie to obiecuje, mam nadzieję że z tym urządzeniem będzie łatwiej.
 Przyznam się szczerze, że chyba po raz pierwszy spisałam swoją listę POSTANOWIEŃ.
Mam nadzieję, że dotrzymam chodź kilku;p


pozdrawiam i zapraszam na wpis mix!:D


Pani Październik  
co myślicie?:)

żakiet-no name
spotnie- telly weijl
botki- czasnabuty.pl
naszyjnik- vero moda 
torebka- Pracownia Twórcza Basi Sobczak

 
 płaszcz tutaj
szal-no name
baskina-TBsport
naszyjnik- vero moda
torebka- Pracownia Twórcza Basi Czarneckiej


koszulka od Mikołaja z moim foto oraz blogiem:)

 Sylwestrowe spodnie:) co myślicie?:)

 sukienka- New Yorker, przydałaby się, czekam na przecenę;p