happy and crazy

Sesja wykonana przez Kotka Margotka.
To był dzień, kiedy pałałam mega pozytywną energią tak jak dziś.
Zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć.
Dziś dwie stylizacje z sukienkami, które zakupiłam w sh, jedna ognista czerwień druga z fioletowych cekinów do pary urocze szpilki kupione na tegorocznej wyprzedaży!:)

Czerwona to jedna z moich ulubionych, kupiłam ją za jakieś 6zł, ma miły materiał, jest wygodna, fajnie dopasowuje się do ciała i jest zawsze gotowa do wyjścia- nie trzeba jej prasować!
Wstawiałam w niej post casual  tutaj


uwielbiam foto wyżej i takie przeróbki:)

sukienki-sh
szpilki-deichmann

Mój dzisiejszy nastrój odzwierciedla ta piosenka!:)
Mam nadzieję, że tak zacznie się też nowy tydzień!:)

pozdrawiam i życzę duuuużo energii na nowy tydzień!:) 



Etykiety: , , , , , , , ,