mix+konkurs!


Mix ostatnich okazji i wydarzeń:)
Krótko i na temat:D
Jestem uzależniona od zdjęć w lustrze, o tak! a od kiedy mam nowy aparat to już w ogóle;p
...nic na to nie poradzę, że moi domownicy maja mnie już dosyć, a Margo nie mam na co dzień;p i zostaje taka opcja;)

Zapraszam!


SWAP wymiana ciuchów u Marionetki Mody, kombinezon z wymianki a sukienka poniżej do sesji, którą 
wykonała moja ulubiona Pani fotograf:) 


Ścięłam włosy...a fryzjer dodatkowo namawia mnie na jasne refleksy mówiąc:
 "Patrycja umrzesz nie wiedząc w czym Ci dobrze" yhym pomyślę;p
uwielbiam: "Każdy Może Wyglądać Dobrze"


New Yorker-jestem zachwycona rzeczami, które upolowałam u nich na %
sukienka powyżej
i żakiet poniżej


 Mohito, cudny futrzak ale...jednak mnie nie przekonał;p uwieczniałam go tylko na fotce;p
upolowałyście coś na wyprzedażach?


 ja cały rok poluje na okazję tutaj klik

 zakupy  w przerwie szkoły
żółta spódniczka, nowa kolekcja Mohito, jak myślicie?:)



 Sony to moja nowa miłość!:)


 Patrycja w bluzie, rzadki widok;p


 Futrzana kamizelka również z wymianki ale tutaj klik


Serdecznie zapraszam na losowanie zestawu do pielęgnacji włosów!:)
KLIK









Etykiety: , , , ,