ąę proszę pani


Czasem lubię się wyluzować i wskoczyć w całkowicie inny styl niż na co dzień!

Sesję w sukience pokazywałam już tutaj, ale dziś w nieco innej odmianie oraz w obiektywie innego fotografa.
Kiecka i czapa to dzieło Gosia Maier klik
Baardzo ją polubiłam,ale już to chyba mówiłam;p

Jak widzicie jestem w wyśmienitym humorze,Seba zadbał o to by wydobyć mój uśmiech:)






Z okazji wiosny,weekendu,imienin....każda okazja jest dobra!

Mam dla Was prezent!

Losowanie!

Do zgarnięcia 7 bransoletek wykonanych przez Viamod,

takie jak mam na tych fotkach, tworzy je bardzo zdolna i przemiła kobietka i potrzebuje troszkę lajków!:)

Pomóżmy a 5 osób zostanie obdarowane jej dziełami wartymi 70zł każde! 

szczegóły tutaj:
klik


zdjęcia Bartek Dębkowski


sukienka,czapka-tutaj
bransoletki-tutaj
buty-tutaj
naszyjnik-New Yorker
rajstopy- no name 20den w rzeczywistości czarne;p