przebudzenie

Pewnie wiecie, że wiosna już w pełni? Tak myślałam!;p Dla mojego bloga, to również dobra wiadomość ponieważ będzie teraz dużo zdjęć w plenerze ! N całe a szczęście bo mam już dosyć swojej ściany;p
Nareszcie cienkie sukienki, spódniczki,lekkie buty!!! Ach noo i koniec z rajstopami...no dobra prawie...;p

pozdrawiam  i zapraszam na świeżą porcję moich nowości:)

Przypominam o konkursidle tutaj ooo




 Jeśli spacery Was nie orzeźwiają a słońce męczy i nadal ciężko Wam zebrać siły po weekendzie, looknijcie tutaj może energia tych chłopaków pomoże Wam wskoczyć w nowy tydzień!:) 

Widziałam ich wczoraj na żywo i są przegenialni!!!




żakiet-New Look
spodnie-sh (h&m)
torebka-sh
bluzka-C&A
naszyjnik-mamy
okulary-New Yorker
szpilki-H&M
kapelusz-sh


za zdjęcia dziękuje mojej kochanej mamie:*

Etykiety: