pomarańcz i panterka?


Z racji coraz bardziej sprzyjającej pogody na spacery,chociaż nie zawsze w słońcu i przez to nie w sandałach , trampkach czy klapach, dziś gumowaczki:) Lubicie spacery w deszczu?:) ja tak:)

Długo przekonywałam się do tego obuwia, ale w końcu zostałam zmuszona przez pogodę a może skoszona?:)

Jak mija Wasz tydzień? Ta piosenka na pewno doda Wam energii mi dodaje:D pozdrawiam





Do zdjęć robiłam podchody dwa razy tego dnia, co możecie zauważyć po rożnym obuwiu:)
Przebieram się kilka razy dziennie o butach nie wspomnę;p w aucie mam kilka par...
A  w mojej torebce często są dodatkowe płaskie buty na zmianę po całym dniu na 15cm:)
Wiadomo! tak na zapas:)


spodnie-New Yorker
torebka,bluzka-no name
gumowiaczki i trampki-klik
bransoletki-nie pamiętam



piękny hotel na drodze Serock-Pułtusk::)