Stylizacja nr 1

Z Szafy na Szpilkach Maj 2014


Relację ze spotkania publikowałam kilka dni temu (o tutaj), natomiast dziś prezentuję stylizację jaką stworzyłam tego wieczoru w sklepie Fraternity w Blue City.


Trochę o marce....
 Firma w swej strategii rozwoju bazuje na dwóch schematach – prowadzi multibrandowe salony pod szyldem Royal Collection oraz monobrandowe takie jak Campione, Fraternity, Lerros, Marlboro.



W salonach Royal Collection dostępne są kolekcje takich marek jak: Hugo Boss, Versace Collection, M Missoni, Brunello Cucinelli, Tadashi, Seventy, MCS, Oscar Jacobson, More&More i wiele innych. Royal Collection posiada również tzw. marki własne, które są projektowane i produkowane w naszym kraju, a charakteryzują się doskonałą proporcją jakości do ceny. Są to: RC Woman, RC Business, RC Weekend, Fraternity, CV Curriculum Vitae.



Mój wybór to szaro-srebrna sukienka. Dopasowana do ciała, lecz nie opinająca. Bardzo dobrze czułam się w niej. Materiał, kolor i krój ciekawy i niezobowiązujący. W połączeniu z kolorowymi szpilkami oraz elegancką torebką tworzy bardzo romantyczny look. Całość idealnie wpisuje się w mój charakter;) 


 Całość-CV pod Royal Collection 
Makijaż-Inglot  Ilona Kalinowska dziękuję za ślicznie podkreślone oczko;) 
Fryzura-Marco Aldany


 za zdjęcia dziękuję Sebastianowi Rudnickiemu ASM Media


Co myślicie o tym zestawie?:)

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.