Stylizacja nr 2

                                       Z Szafy na Szpilkach Maj 2014

Relację oraz pierwszy zestaw mamy już za sobą, teraz czas na zestaw 2!
Tutaj się działo! Wybrałam elegancki, czarny kombinezon marki Fraternity. Cudo! W dodatku zdjęcia wykonałam w przepięknym wnętrzu restauracji Street, w której to miałam przyjemność być tydzień temu na wielkim otwarciu. 
Oczywiście to wszystko w Blue City, dzięki cyklicznym wydarzeniom szafy na szpilkach. 

Dziękuję jak zawsze za świetną zabawę, atmosferę oraz zdjęcia!


Poprzedni zestaw to bardziej codzienna, luźna propozycja. Dzisiejszy już bardziej zobowiązuje. Krój i materiał kombinezonu podkreśla wyjątkowość spotkania, na które się wybieramy. Chętnie przygarnęłabym go do swojej szafy, nie skusiłam się tylko dlatego, że podobny już mam a to konkretny argument, prawda?:)



Kombinezon i szpilki-Fraternity pod Royal Collection
Naszyjnik-Zara

Zdjęcia wykonał niezawodny Sebastian z ASM Media


Niestety z otwarcia restauracji mam tylko jedno foto "przyłapani" ha ha z moim lubym oraz Marionetką Mody.
Serdecznie dziękuje za wspaniałą imprezę!

więcej zdjęć z tego dnia tutaj




Etykiety: , , , , ,