nie bądź snobem!

Jakiś czas temu podczas jazdy z mamą "gdzieś tam", napotkałyśmy na żniwa w okolicy Radzymina. Postanowiłyśmy wykorzystać cudne słońce oraz snopki siana na zdjęcia. Sama nie wiem czy to był mądry pomysł, ponieważ nie byłam w odpowiednim stroju oraz moje nogi uległy podrapaniu. Ale z drugiej strony czasem robimy coś dla zabawy, spontanicznie i mamy z tego tyle radości. Ja miałam! Nie bójmy się iść w inną stronę niż reszta, nie komentujmy, nie bądźmy snobami! 


P.S Aaaa jeszcze potkałyśmy pana bociana polującego na żabki, niestety nie lubił zdjęć!
Czasem człowiek cieszy się z tak prostych rzeczy:D



Kochani wierzycie w spełnienie marzeń? Jeśli tak to pomóżcie mi wygrać lot balonem. Trzeba zostawić lajka przy moim komentarzu tutaj 









spódnica-H&M % ok.20zł
koszula-od Margo Foto
bransoletki-o tu
sandałki-no name

Etykiety: ,