Tołpa opinia + konkurs


W ramach mojego postanowienia raz w miesiącu na blogu będzie pojawiał się wpis kosmetyczny. Pierwszy tutaj a kolejny dziś.

Tym razem Tołpa to "kosmetyki hypoalergiczne i bezpieczne dla skóry wrażliwej"-TAK potwierdzam! Jestem w 100% przekonana, przede wszystkim do produktów do pielęgnacji twarzy:)
Kosmetyki zaczęłam stosować jakieś 7 miesięcy temu- kiedy miałam jeszcze poważne problemy z cerą. Myślę, że miały pozytywny wpływ na zmianę.


 

 Płyn micelarny. Dobrze usuwa makijaż. Komfortowe uczucie skóry twarzy po użyciu.
 Łagodzący koncentrat wzmacniający. Używałam po peelingu oraz czyszczeniu twarzy. 
Koi i wycisza cerę po zabiegu.

 Krem dzień i noc. Wzmocnienie, wygładzenie, regeneracja, wyciszenie. I wspaniały zapach.

 Mój nr. 1 wśród produktów Tołpa. Odnawiające mleczko regenerujące. Cudowne uczucie po użyciu produktu oraz następnego dnia po. Gładkość i i promienność skóry. Piękny zapach, szybko się wchłania. Cudo! 



 Ostatni produkt, którego używałam to mydło borowinowe do odnowy biologicznej. Przede wszystkim łagodzi napięcie i eliminuje toksyny. 
Polecam na odprężający wieczór w wannie!






Etykiety: , , ,