Szarość w Info Radzymin

Kolejna stylizacją, której zajawkę mogliście zobaczyć w inforadzymin.pl
Pierwszą prezentowałam kilka dniu temu tutaj, drugą i trzecią tutaj. Kolejną i zarazem ostatnią dziś, zostawiłam ją na koniec ponieważ stworzenie jej było całkowitym spontanem.
W zasadzie Kasia z Amo la Moda oraz Agnieszki z Salonu Fryzjerskiego ubrały mnie w te szarości od stóp do głów bez mojej zgody i chęci, nie miałam wyjścia, ich 3 ja jedna! Co więcej nie pozwoliły nawet spojrzeć w lustro i sprawdzić czy wszystko gra, powiedziały tylko: "jest dobrze mała, działamy!"
Podczas zdjęć jedna z dziewczyn podała mi czapkę i tak to wszystko wyszło!:)

Przyznam szczerze, że całość to całkowicie nie mój styl, ale czułam się bardzo dobrze i efekt bardzo mi się podoba.
Zapraszam do obejrzenia całości. Tutaj cały wrześniowy artykuł.



Ubrania do 3 sesji zakupiłam w Amo la moda 
Radzymin Galeria Jezierski Business Park Al. Jana Pawła 49 B 
Warszawa ul. Malborska 3
  
Makijaż, paznokcie oraz fryzury wykonały dziewczyny z Salonu u Fryzjerskiego "Agnieszka"
Radzymin ul.Konstytucji 3 Maja lokal 10, 791 896 621

    
Tymczasem szykujemy się już do kolejnego wydania. Macie jakieś pomysły, sugestie? Śmiało piszcie:)


Przypominam o promocji: na hasło "Info Radzymin" w Salonie u Agnieszek dostaniecie zniżkę na wszystkie usługi!
Ja swoje nowe wzorki już mam tu foto



Które zestawienie podobało Wam się najbardziej?
Zapraszam do komentowania, który zestaw wybieracie i dlaczego?

Głosować możecie do 23-09, 24-09 o 22:00 wylosuję jeden z komentarzy, który nagrodzę zestawem biżuterii i kosmetyków.





Cała grafika, która ukazała się w inforadzymin.pl.