futrzak po raz pierwszy + konkurs


Przyszło w końcu na mnie. Pomimo słoneczje jesieni moje zestawy zmieniają się powoli w cieplejsze. Po raz pierwszy w ten weekend założyłam rajstopki oraz mojego futrzaka;)

Zapraszam na pierwszy jesienny zestaw na blogu:)


 Zawsze kiedy zakładam te spódniczkę dopada mnie szaleństwo:)




Rozkloszowana spódniczka, szara bluzka za uwaga 10zł! kamizelka z wymianki do tego moje ulubione jesienne kozaczki i zestaw gotowy! To moja propozycja na szalony dzień. W niedzielę rano ruszyliśmy na  zakupy- lodówka wyła z pustki;)  póżniej spotkanie z dziewczynami a od razu po tym kino z moim lubym. Całośc sprawdziła się doskonale we wszystkich 3 miejscach jakich byłam tego dnia.





spódniczka-naia
kamizelka-szafa.pl
koszulka-auchan
bransoletki- AgnesArt tu
naszyjnik-new yorker
kozaczki-tu
torebka-sh

 A na koniec Konkurs! 

Zgarnij zaprojektowana przez siebie bransoletkę !!!

Szczegóły tutaj