przyszła nie zapytała czy już może


Odchodzące lato odczuwam mocno zazwyczaj po kościach, moje chore, bolące stawy bardzo domagają się ciepła. Druga zmiana to picie herbaty z cytryną lub sokiem. Jeśli te dwie sytuacje krzyżują się ze sobą przez więcej niż 3 dni-  przyszła jesień.
Chociaż to pora zimna i trochę smutna, dla mnie to czas pozytywnych  refleksji.  To  bardzo inspirująca porą dla pisarzy, niech będzie także dla nas! To dobry czas na poukładanie pewnych spraw czy rzeczy w domu, na które cały rok brakuje nam czasu.

P.S . Przypominam dziś ostatni dzień konkursu! Tutaj klik




 

Jesień nie jest taka zła jak ją piszą, lubię ją np. za: 





A jak pachnie jesień? 
Dla mnie to zapach suchych liści, orzechów, herbaty z cytryną, dawno temu na mojej wsi O… zawsze pachniało pieczonymi ziemniakami z wykopków, tak bardzo lubiłam ten zapach i smak.



sweter-sh ok 8zł
botki-pantofelek24.pl
sukienka-New Yorker % 9,95zł



Wyniki konkursu z Agnes Art!

Główną nagrodę wygrywa: Izabella Guc! Gratuluję!!!J

Kontakt na patrycjabonczewska@gmail.com
Proszę również o zgłoszenie na emaila następujące osoby:

Jolanta Gąsior
Edyta Adali
Edyta Bednarz
Magda Meeg
Ewelina Reder

Będą niespodzianki!J