Spotkanie WB Edycja Jesienna


Pierwszą październikową sobotę spędziłam z Warszawskimi Blogerkami. Jak zawsze na takim babskim spotkaniu było dużo pogaduch i nowinek. Tym razem dzięki organizatorkom Pati, Adze i Karoli nasze spotkanie było zaplanowane od początku do końca.

Opowiem Wam krok po kroku co działo się w agencji Whites...

Plakat Promujący spotkanie:


Na początek warsztaty z Katrzyną Szpor z Klik Marketing - mnóstwo pożytecznej wiedzy dla blogera!


Poniżej przedstawicielka firmy Palmers, przedstawiła nam markę i poczęstowała kosmetykami. 
Testuję olejek :)


Kolejna atrakcja to Akademia Bielizny prowadzona przez Natalię z firmy Samanta
Jako ochotniczka zgłosiłam się do pozowania podczas wskauzwek jak dobrac odpowiedni stanik.


Bieliznę tej firmy widziałam już w sieci, ale także podczas pokazu mody w Kasynie Wiktoria w czerwcu.



Kolejne warsztaty to szybki kurs makijażu. Paulina z Gabinetu Lejdis pokazała nam jak szybko wykonac makijaz dzienny oraz dzięki kilku małym krokom zmienic go na wieczorowy. 
Powiem szczerze, że dawno ktoś nie opowiadał tak ciekawie. 
Kilka rad wzięłam do serca.


Kolejnym i ostatnim już punktem naszych warsztatów było spotkanie z Agnieszką Olszańską Fever For Fashion, która jest fotografem. Aga podzieliła się z nami wskazówkami dotyczącymi robienia zdjec na bloga oraz zwróciła uwagę na błędy jakie robimy.Podpowiedziała także jak wykorzystywac ciekawe miejsca do zdjec.


Cieszę się, że mogłam byc na tym spotkaniu oraz że tak świetnie spedziłam czas z innymi blogerkami. 
Gdyby nie blog, tyle w życiu by mnie ominęło;)


Prawie wszystkie uczestniczki spotkania:

Torebki I love my blog!


Kosmetyki Palmers


Tołpa, uwielbiam ich kremy i balsamy! 


Zielona bluza od Mr GUGU & Miss go, ich sklep stacjonarny można snaleźc w Wawie przy ul.Smolnej 


Rimmel


Joko i Virtual brązer, pomadki i cienie poszły już w ruch!:)


Zdjęcia reportarzowe wykonała:
Karolina Żebrowska www.zebrowska.com www.thepolaroidbook.net



Tego dnia wybrałam wygodny i luźny zestaw ze spódniczką z koła.



spódniczka- Amo la Moda
kamizelka- szafa.pl
kozaczki- merg.pl
koszulka- Auchan
biżuteria-New Yorker