Jaki zapach ma Wasze życie?


Dziś post z zapowiedzią 3 stylizacji wykonanych w pewnym klimatycznym miejscu, w bajecznych sukniach i ze świątecznym akcentem. 

Jak pachnie moje życie?
To zapach wariacji, radości, sukcesu, zadowolenia, spontaniczności, miłości, za każdym razem inny i niepowtarzalny. Bo takie jest moje życie, pełne niesamowitych chwil.
Wiem, że życie to nie film i zdarzają się w nim smutne chwile, ja staram się zapamiętywać przede wszystkim te radosne, które pachną szczęściem. 

A jak pachnie szczęście? Sama nie wiem, dla każdego ma to inny wymiar. Dla mnie to woń miłości i beztroski. 
A jaki zapach ma Wasze życie?








Jak każda kobieta zaraz po biżuterii uwielbam zapachy, 
nie mam swoich ulubionych używam tych, które w dany momencie podążają w rytmie mojego życia. 
Ostatnio zakochałam się w słodkim zapachu Calvin Klein Eternity Moment

A Wy macie swoje ulubione? 
Czy jak ja skaczecie z kwiatka na kwiatek?:)



Makijaż i fryzurę wykonała Ewelina klik





Fotografie wykonała niezawodna Gosia z MargoFoto

Makijaż i fryzura Ewelina Szydłowska- Wizaż

Zdjęcia wykonane w restauracji i hotelu Parasol


P.S. Szykuje się ciężki weekend, ale od środy odpoczynek! 

Etykiety: , , , ,