carne vale!

Najbardziej roztańczony okres w roku już się zaczął! Przed nami: bale, studniówki, imprezy, karnawał w Rio de Janeiro i co tylko chcecie! 

Kto ma w tym roku swój bal maturalny?:)

Ja o mojej studniówce już prawie zapomniałam, chociaż ten wieczór był wspaniały! Ostatnio dzięki Gosi i Ewelinie poczułam się i wyglądałam jak tego wieczoru! Wskoczyłam w piękną wieczorową suknię (która kolorem i fasonem przypominała nawet tę z mojego balu maturalnego), zostałam zalotnie pomalowana, uczesana a wszystko działo się w klimatycznym hotelu Parasol. O czym ja mówię? Zobaczcie sami;)










fryzura i makijaż Ewelina Szydłowska Wizaż


Sukienka -Salon sukni wizytowych "Gracja" Radzymin ul.Daszyńskiego

Buty -Buty dla każdego marka Visconi

Naszyjnik z nici srebrnej metalizowanej -Ifa Ifa

Futro, bolerko- moja własność



Konkurs wygrywa:
Agnieszka - za całokształt udostępnianie, komentowanie na moim profilu również poza konkursem.





Etykiety: , , , ,