Mówią na to mix

Co takiego działo się u mnie przez ostatnie tygodnie?

Dla ciała i ducha, czyli ćwiczenia...

Niedawno na facebooku pochwaliłam Wam się, że od miesiąca uszczęszczam na pole dance i..zaraziłam się. Jest cieżko, ale daję radę. Mam nadzieję, że wytrzymam w postanowieniu;)


Gatki na ćwiczenia kupiłam w ulubionabielizna.pltutaj, może polecicie gdzie zakupię bluzkę/stanik do ćwiczeń w jakimś wystrzałowym kolorze?

Co nowego w szafie...

Piękną mamy wiosnę tej zimy. To wiemy wszyscy, dlatego pokusiłam się, o sprawdzenie trendów obuwia na wiosnę/lato 2015. Co powiecie na te propozycje od uwaga - polskiego producenta obuwia?

Moim nr 1 jest fason w wystrzałowym kolorze złota!

Cały czas szykuję zestawienie moich płaszczy, nie udało mi się jeszcze stworzyć stylizacji ze wszystkimi z tego roku-latem zaszalałam i kupiłam w sumie 4 w sh i chciałabym pokazać Wam, że zimą też można wyglądać dobrze nie wydając fortuny. Poniżej od lewej 1,2 -sh, 3 house.


Ostatnie polowanie w sh zakończyłam sukcesem, 2:0 dla maxy sweterków! Jednym z nich chwaliłam się tutaj, kolejny w odcieniu czerwień-bordo, niedługo na blogu;)

Co, gdzie, kiedy? 

Jest jeszcze jeden sposób na spalanie kalorii - śmiech, 2h śmiechu ile to kalorii mniej? Ostatnio wybrałam się na kabaret w Domu Kultury Świt na Łowcy.B, było super! Na rok 2015 zaplanowałam więcej takich wypadów!



Ilumnacja światełek w Warszawie..wsiąść do pociągu byle jakiego...




Poza tym, że ostatnio mam dużo pracy, zaczęła się sesja i mam mnóstwo na głowie, nie opuszcza mnie dobry humor i kreatywne myślenie, zaplanowałam kilka sesji i wypadów. Niedługo dowiecie się o czym piszę. 


Na konieć żeganam Was niepublikowaną sesją w wykonaniu MargoFoto.



Etykiety: ,