jeans&black

Dziś tak jak tytuł wpisu mówi, w stylizacji wystąpią: jeans oraz kolor czarny. W zasadzie nie lubię zestawów "total black", ale tym razem skusiłam się na czarną sukienkę i założyłam do niej jeansową marynarkę więc nie jest całkiem black;)
Z powodu brzydkiej pogody musiałam założyć botki i rajstopy ( 40 den, czarne - z powodu moich siniaków po pole dance)
Obie części garderoby są z tzw. odzysku - sukienka zaleziona w szafie podczas porządków, jeansowa kurtka to wymianka z ostatniego Szafingu, który organizowałam ( niedługo kolena część!). Dzinsówka okazała się strzałem w 10! Idealnie na mnie leży oraz jej krój pasuje zarówno do eleganckiej sukienki jak i spodni;)





Skąd takie loki na moich włosach? Dowiecie się niebawem!;) 
moge powiedzieć, że zrobiłam je w 10 min;)





sukienka, kurtka-no name
pierścione-c&a
naszyjnik-new yorker