limonka&dress code ?

Ostatnio dużo słyszymy o sportowej elegancji, łamaniu streotypów dress code itp. Dla mnie typowym eleganckim zestawem nadal pozostaje biała koszula i ciemne spodnie w kant czy ołówkowa spódnica/sukienka. Na szczęście na co dzień nie mam do czynienia z rygorystycznymi zasadami ubioru w pracy, ubiór dopieram w zależności od tego czy w danym dniu mam zaplanowane spotkanie z klientami czy też cały dzień spędzę przed komputerem w biurze. Oczywiście staram się wyglądać "biurowo", wygodnie i kobieco. 
Tym razem przygotowałam czarno-biały zestaw w połączeniu z moimi nowymi pantoflami w kolorze limonki. To był dzień, w którym miałam zaplanowane spotkanie a po nim jechałam na organizowany przeze mnie event pt. "Szafing" w moim mieście dlatego postanowiłam przełamać sztywną górę wiosennym obuwiem;) co myślicie o takim połączeniu?








Dziękuję za zdjęcia Kasi z bloga MarionetakMody.pl


buty - Onemarket.pl 
spodnie - promode
koszula - Onemarket.pl 
marynarka - sh
płaszcz - sh + DIY
pasek - no name
kolczyki - Filo by Onemarket.pl