Sukienka w kwiaty razy 3

Ostatni film Radzkiej <3 o trendach wiosna, lato 2015 upewnił mnie w tym co jakiś czas temu zauważyłam, mianowicie, że ma czegoś takiego jak trendy w danym sezonie. Aktualnie modne jest wszystko! Styl boho, kwiatki, pastele, żywe barwy, dopasowane, rozkloszowane fasony sukienek spódnic, rurki i nie rurki w spodniach! Ważny w ym wszystkim jest nasz styl, wygoda i praktyczność! Dlatego dziś kolejny wpis z serii "baza + coś"tym razem jest to sukienka, którą zdobyłam za 0 zł na naszych wymiankach tu a właściwie "oddawajkach" zerknijcie i napiszcie co o niej myślicie. Moje serce skradła dopiero kiedy zobaczyłam ją w tym zestawieniach na fotkach;)






od lewej 1. sukienka + poncho + wiązane sandałki zestaw w stylu boho, 
2. sukienka + sweterek + ulubione trampki idealny zwyklak na co dzień, 
3. sukienka+ żakiet + szpilki nude (na opalonych nogach byłoby idealnie) 
Moja ulubiona to 3 ale najczęściej noszona jest 2;) a Twoja?





sukienka- no name
ponho - no name (sh)
sandały - deezee
sweterek - no name
trampki - Onemarket.pl
narzutka - Kiabi
szpilki - Onemarket.pl


Fociła Margo Foto w Parku Skaryszewskim - dziękuję!;)

Etykiety: , , , ,