idealnie na lunch

Kilka dni temu wyrwałam się w końcu po pracy i spędziałam miłe popołudnie przy kawie z Marionetką Mody. Ostatnio zapędziłam się w obowiązki i zapomniałam, że ludzie spotykają się ze sobą nie tylko w weekendy. Dziękuję Kasi za miłe spotkanie;) Jak się później okazało ten dzień a raczej wieczór skończył się jeszcze milej, bo mój luby zabrał nas na kolację do Secado - znacie? - najlepiej wypieczone mięso wołowe jakie w życiu jadłam! Polecam! Oczywiście zjedliśmy go out;)

Przy okazji razem z Kasią, zrobiłyśmy kilka fotek. 


 Szorty i luźna bluzka to zestaw idealny w gorące dni






 Mój zestaw dopełnia pakowna torba, z którą nie rozstaje się od tamtego sezonu oraz sandały na słupku z bardzo ciekawym printem;)



szorty- new yorker %
bluzka - sh nowy zakup! ok 5 zł!
blansoletki - no name
buty - pantofelek24.pl tu
P.S teraz jest promocja ja kupiłam je za ok 70 zł;)