miętowa spódniczka w paski & jeans

Spódniczka, która jest wspomnieniem moich matur, ponieważ kupiłam ją chwilę przed egzaminami i nawet założyłam na ostatni. Chociaż do dziś nie rozumiem jak mogłam w niej pójść do szkoły - jest zbyt krótka! Nieważne, faktem jest, że mam do niej sentyment ponieważ przypomina mi czas kiedy pełną parą weszła w dorosłość i w zasadzie nie wiedziałam co mnie jeszcze czeka. Bye bye szkoło - mówiłam i chociaż czasem jest ciężko, teraz wiem, że nie chciałabym tam wracać. Lubię swoją teraźniejszość niezależnie od tego czy jest swawolna czy poważna. Dlatego dziś nic sztywnego, wręcznie odwrotnie - dziewczęcy zestaw z pistacjową spódniczką oraz dobrze znaną kamizelką, którą uwielbiam za to, że wspaniale dopełnia każdy mój zestaw;)










spódniczka - Orsay
sandały - Onemarket.pl
koszulka - new yorker
kamizelka - mamy + DIY