stylizacja na bogacza...

Będąc małą dziewczynką i oglądając bajki o księżniczkach marzyłam o tym by być jedną z nich. Chciałam być bogata, nosić na co dzień piękne, balowe suknie, perły i brylanty oraz pić ze złotych naczyń...Teraz jestem już duża i wcale nie płaczę, że to marzenie się nie spełniło. Teraz już dobrze wiem, że takie kreacje nie sprawdziłyby się w XXI wieku.



A jak wygląda dzisiejszy bogacz? Co zmieniłoby się w mojej szafie gdybym dostała niespodziewanie duuuży zastrzyć gotówki?

Myślę, że moje zestawy byłyby podobne, ale zmieniłyby się metki ubrań i średnia wartość całości stylizacji wyniosłaby pewnie więcej niż obecnie wartość mojego auta;)

Poniżej propozycja codziennego zestawu bogacza według mnie:


1. Mój obecny blezer zamieniłabym np. na ten od Anthony Vaccarello wartości około 7 250 zł! (teraz ok 120 zł)
2. T-shirt, który warto mieć w szafie w większej ilości niż 1, np. od Michale Kors, wartośc ok 1 000 zł! ( teraz ok 20 zł)
3. Spodnie, te kupione za około 10 zł w sh, chętnie na te od Saint Laurent za około 11 900 zł! ( teraz ok. 10 zł)
4. Okulary? Może Balmain, pona 900 zł ( teraz ok 20 zł)
5. Torebka wiadomo chanel! Około 15 000 zł;) (teraz ok 20 zł)
6. Szpilki ach oczywiście Christian Louboutin, kwota ponad 2 000 zł ( teraz ok 100 zł)
7. Zegarek skusiłabym się Kenzo, kwota około 500 zł. ( teraz ok 50 zł)

Całość teraz: 340 zł
Całość ja bogacz: 38 550 zł





Zestawienie kolorów, dodatków i stylistyki ubioru nie jest przypadkowe. Zwródźcie uwagę jak ubierają się bogaci ludzie. Zazwyczaj są to ubrania o jednolitych barwach, stonowanych kolorach a dodatki są często minimalistyczne, ale ich cena przyprawia o zawrót głowy. Marki, które podałam również nie sa przypadkowe, Chanel czy Christian Louboutin to wręcz obowiązek;)

Tak naprawdę jeśli nie znamy się na logach, metkach itp ciężko będzie nam odróżnić na pierwszy rzut oka stylizację za 500 a 30 000 zł.

Co myślicie o mojej stylizacji "na bogacza"?

Wpis został przygotowany w ramach zaproszenia do udziału w konkursie od Lottoland.


Etykiety: , , ,