wygodny i elegancki zestaw na weekend - z kapeluszem!

Ostatnie 3 weekendy spędziłam poza domem, kolejne 2 zapowiadają się podobnie;) lubię podróżować i odwiedzać nowe miejsca. Ten rok sprzyja takim wycieczkom,  jak wiecie byłam już dwukrotnie na Mazurach, ostatni weekend spędziłam na spontanicznej i krótkiej (zbyt krótkiej!) wycieczce do mojej rodziny na lubelszczyźnie.
Za każdym razem nie moge odpuścić sobie kilku fotek na bloga, tak było i tym razem.







Co zakładam na tego typu wycieczki i wypady? 
Zazwyczaj wygodną sukienkę i trampki lub tak jak dziś szorty i przewiewną bluzkę. 
Oczywiście nakrycie głowy obowiązkowo w upalne dni i nie tylko!



Dodatki mile widziane, tym razem duże bransoletki, kolorowy naszyjnik, wygodna i pakowna torebka oraz nowy kolorek na pazurkach;)



Sobotę co prawda bez słońca spędziliśmy nad Zalewem Janowskim tam wykonane są zdjęcia,
a wieczorem grilując na działce i zajadając pyszne owoce.



Ach warto wspomnieć, że rano zerwałam się na zakupy do lumpeksu.
Wiele razy wspominałam już, że kiedy tylko mam okazję jadę na polowanie;)
nie dość, że znajduję tu ciekawsze rzeczy niż u siebie w mieście to dodatkowo w mega cenach.
Ta kopiczka kosztowała mnie 101zł, to m.in 7 sukienek i 5 bluzek;)
Niedługo stylizacje!



szorty- new yorker % ok 20 zł
bluzka - lidl 22 zł
kapelusz - auchan ok 20 zł 
kwiat do kapelusza - h&m ok 2 zł
naszyjnik - new yorker % ok 3 zł
torebka - Royal Collecion ok 200 zł
bransoletki - no name 
buty - Onemarket.pl tu ok 50 zł 
na hasło BLOGP możecie kupić 20% taniej obuwie z całego sklepu 
(także przecenione)

Etykiety: ,