lekki wiatr nad Klifem - Gdynia

W ten czwartkowy wieczór przychodzę do Was z kolejnym wakacyjnym wpisem. Pierwszy dzień naszych wakacji w Trójmieście spędziłyśmy na plaży w Gdańsku niedaleko naszego mieszkania, kolejne dni to plażing oraz zwiedzanie Sopotu, Gdańska a także wycieczka na Klif w Gdyni, który zachwycił nas swoim widokiem! Tym razem kilka zdjęć właśnie z tego miejsca! Fociła moja kochana mama;)







Tego dnia miałam na sobie zapomnianą już przeze mnie lnianą sukienkę, narzutkę, ukochany kapelusz i wygodne sandały a także piękny dodatek ze strony ladyqueen.pl - po raz pierwszy skusiłam się na zakupy w zagranicznym sklepie i jestem w 100% zadowolona! Przy okazji mam dla Was rabat. Na hasło RBBT15 dostaniecie 15% rabatu na zakupy w sklepie. 



sukienka - no name
naszyjnik - ladyqueen.com 
narzutka - sh
buty - Onemarket.pl 
kapelusz - auchan 
kwiat do kapelusza - h&m

fociła moja mama <3 

Etykiety: ,